Kameradröm.....

Kameradr?m.....

Åh vad jag trånar efter en digital systemkamera och med jämna mellanrum kollar jag av priserna och nu är Canons EOS350D nere på 5790 kr, mot de 9500 kr den kostade för ett par år sedan när jag började kika på den. Kanske kanske jag kan lyckas få ihop dessa pengar tills i sommar, hoppas det för jag är så less på min valiga digitalkamera som inte alls ger några bra bilder denna årstid, inomhus och på somrarna när det börjar skymma....Jaja vad är väl en bal på slottet ;o).....nädå förr eller senare så kommer en digital systemkamera flytta in mitt liv.....
/Lena S

Kommentarer
Postat av: Emma

Fick hem min kamera i förra veckan!
Köpte den på www.cyberphoto.se lade till ett 1 gb minneskort och sedan lades en frakt på 99 kr till. Hela kalaset slutade på 6414 kr....inte illa alls.
Mvh Emma

2007-03-12 @ 14:35:52
Postat av: Emma

Fick hem min kamera i förra veckan!
Köpte den på www.cyberphoto.se lade till ett 1 gb minneskort och sedan lades en frakt på 99 kr till. Hela kalaset slutade på 6414 kr....inte illa alls.
Mvh Emma

2007-03-12 @ 14:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback