Vi är nog rätt friska

egentligen men jag har fortfarande ont i kroppen och det suger. Har verkligen ingen som helst scrapplust, har gjort två LOer sista veckorna men de är verkligen inget jag vill visa. Vet av erfarenhet att det bara är att lägga allt och vänta tills insperationen kommer tillbaka igen men det känns så tråkigt. Om jag inte scrappar på några dagar då försvinner liksom all scrapplust och jag kände redan i början när vi var sjuka att nej nu kommer jag hamna i en block igen och det gjorde jag. Ska på maran här i Örebro på lördag men känner inte för det för fem öre och i måndags hämtade jag ut ca 500 bilder men inte ens det fick fart på mig.....så det dröjjer nog ett tag nu innan jag kan visa er nåt roligt på bloggen ska se om det ev kan ligga lite ofotade LOer i högen som är nog oki att visa ska kolla. Tänker inte kämpa med mig själv för att få nån scraplust utan bara vänta ut det, har hållit på och stressat mig själv innan när jag haft blockar men näe denna gång får det komma när det vill ;o)
Måste osså berätta nåt kul, fick ju ombesiktning på bilen och här i Örebro får man inte boka tid för ombesiktning utan man får ta det på drive-in. Så igår när jag hämtade ut bilen från verkstan så sa jag till Moa som var med att vi åker förbi besiktningen och kollar står det en massa bilar på planen utanför skippar vi det. När vi kom dit stor där en 10-15 bilar och jag kände direkt att näe jag skippar det idag jag tar det i morron när Moa är på dagis men hon ville ju såklart titta så jaja sa jag vi får sitta i bilen i flera timmar. Vi gick in och jag knappade in bilens regnummer och bakom står två gubbar och den ena skrattade åt mig och sa hånfullt "haha tror du att du ska komma in innan stägningsdags, haha" typ och näe svarade jag men vi har tid att sitta och vänta så gick vi ut. Hann bara sätta mig i bilen så kom mitt regnummer upp på tavlan och åh vilken lust jag hade att räcka lång näsa åt gubbarna som precis klev ut efter att ha knappat in deras bils reguppgifter.... men jaja nu får Volvon rulla ett år till och egentligen älskar jag min bil trots att den kostat mig multum, hoppas såklart kunna köpa en nyare 855/V70 men just nu är det omöjligt men efter att ha hittat till Volvoforumet för 850/V/S70 har det kännts lite skojjigare ;o).underbara grabbar finns det där som vet allt......ska försöka komma iväg och tvätta bilen i morron och sen fota den, kan bli bra bilder på den nu innan våren kommer (den är "silvergrå" ) så jag kan scrappa om den och påminnas hur mycket den underlättar mina och barnens liv.....
Näe nog babblat ;o), ha det bäst mina vänner!!!
Kramis/Lena S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback