Hallå på er!

Fy bubblan så påverkad jag varit av denna vårens alla explosioner ute i naturen, åkte på luftrörskatarr som vanligt när jag blir det minsta förkyld vilket i sin tur såklart gav mig lunginflammation och det i sin tur gav mig en rejäl astmaomgång osså. Sista dagarna känns det som om det vänt är fortfarande trött och hängig och har inte så mycket insperation men scrappat har jag gjort när jag orkat. Igår kväll var det minitäff här hemma hos mig och hör och häpna 3 LOer fick jag gjort varav två 8*8 men lite skönt att även jag scrappade på en miniträff (för er som inte vet är jag en ensamscrappare, ja med mina barn är det inga problem att scrappa men med andra har jag svårare att få till det med ;o) ) Alltid trevligt att träffa andra likasinnade vilket vi Örebroare nog varit enormt prioriterade med att det finns ett helt gäng scrappare här. När jag började för 3½ år sedan var vi 6-7 scrappare som träffades med jämna mellanrum och det var ganska ovanligt då att flera scrappare bodde på samma ort , idag finns ju vår underbara hobby mer spritt över landet.
Jag hoppas ni alla får en riktigt underbar helg och jag hoppas själv att kunna komma ut och fota de barn som är hemma i helgen och hitta på lite roliga saker.....
Kramis/Lena S


Kommentarer
Postat av: Sonja T

....då ska en annan inte klaga - sålänge jag slipper astman nu under pollensäsongen så är jag lycklig! Men annars... usch! Björken är ju hemsk...

Men hoppas du haft ditt värsta nu!
/Sonja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback