högt byggande

h?gt byggande

Här har Moa och hennes bästis byggt höga torn av kapplastavar...."kringelikroken" på höger sida på LOn är en chipboard från Lill Davis....
Har skapat mest kort sista veckorna men nu är Tysslingedagen över så nu kan jag återgå till scrappandet igen ;o)
Moa slutar snart dagis och jag har tänkt att göra en Välkommentavla till dagis (inspererad av Muhrens tavlor) med en trollslända (hennes avdelning) på....men nu måste jag få scrappa lite innan jag tar  tag i det projektet.....
Ha en bra helg alla ni som läser här inne och under helgen kommer en utmaning att läggas in här i bloggen....
Kramis/Lena S

Kommentarer
Postat av: carina

Kanonsnyggt!! vad är det för "kringelikrok" du har på höger sida, chipboard?? läckert är det i allafall=)spännande med utmaning, I´ll be here=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback