Jag skapar en massa just nu

är inne i ett stim, det har blivit mycket kort och tändstickaskar nu då Tysslingedagen närmar sig med stormsteg ;o) en del av det jag scrappat mellan korttillverkningen är tävlingsbidrag så de kan jag inte visa riktigt än.....
Jag har perioder när jag tycker om att jobba utifrån skisser och perioder när jag tycker om att lifta andras LOer och letar utmaningar runt om i andras bloggar och hos scrapföretagena, gillar ni också utmaningar? Skulle ni vilja se utmaningar i min blogg ibland?
Ha en bra dag!!
Kramis/Lena S

Kommentarer
Postat av: Lilo

Hej där! Hoppas allt är bra med er! Manda och jag brukar prata om att vi borde åka till er någon gång och våldsgästa er! ;) Jättefina layouter, gillar speciellt den du gjort med dig själv på, sååå snygg! Hälsa tjejerna! =)

Postat av: Busan


Hej hej!
Jag skulle gärna få utmaningar och gärna även skisser på din blogg.
Har upptäckt att det är fantastiskt kul att skapa efter skisser!

//Busan

2007-05-14 @ 13:49:29
Postat av: Marie

Härligt att du är inne i ett 'stim' nu!
och visst det skulle vara jättekul med någon utmaning här!

2007-05-14 @ 16:53:57
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: marieg

Ska bli kul o se vad du skapat sen när du kan visa det... Jag gillar åxå att utgå från en skiss även att det ofta inte syns sen när det blir klart!
Ha det bra!
MarieG

2007-05-14 @ 20:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback