Hm undrans om tomten verkligen finns....

....då hoppas jag att han har med sig:
1. En nyare bil än jag nu har
2. En ny dator, gärna en laptop
3. en extern blixt till kameran eller nåt intressant objektiv

och inte tomten finns så ser min önskelista ut så här:
1. Pengar till en extern blixt eller objektiv
2. Pengar till scrapsaker
3. Pengar till att bara få shoppa upp utan dåligt somvete

Hm jag har mega julkänslor alltså, har idag slagit in lite julklappar, gjort julklappsetiketter, shoppat lite julklappsmaterial, kikat på julpysnt och gardiner, kollat in lite julklappar och nu lyssnar jag på julmusik här (Tack Johanna!)
Hur är dte för er andra, har ni börjat räkna ner till julen än? Här drar julen igång till första advent bara så ni vet det så det kommer nog bli lite julpysselsnack här innen mellan varven nu ett par månader framöver ;o)
Kramis/Lena S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback