Jag vill ha en sån här.....

image158

Åh en sån här skulle underlätta enormt mycket! Tänk då kanske jag tom skulle kunna komma ihåg att använda mycket av mina saker som ligger nerstuvade i lådorna här....Grejjen är att det billigaste jag hittat inkl frakt från USA är 815 kr!! Lär köpa till extra nypor också men de kostade inte många kronor, nån som vet om det finns nåt liknande här i Sverige att få tag i? Hm kanske jag ska ta de pengar jag får in på kort/halsband och tändsticksaskar innan jul och köpa en men det är ju en massa pengar.......jaja jag får fundera ett tag....
/Lena S

Kommentarer
Postat av: SannaF

Ja det verkar som en bra att ha sak! : )

Postat av: SonjaT

Vilken häftig manick - och användbar!

/Sonja

2007-11-06 @ 17:57:43
URL: http://rastom32.blogspot.com
Postat av: marieg

Hej!
Jag fick min igår, men beställde inte överdelen. Bestälde från KT-craft o hon skriver alltid gåva så man slipper tull... de hade 25% rabatt då jag beställde så då tyckte jag frakten var ok!

Ha det bra!!!!

2007-11-06 @ 19:42:09
Postat av: Helene

Mmmmm, en sån har jag - fast "bara" den undre delen... Funderar på att köpa den övre delen till... Gillar den massor!

2007-11-06 @ 21:03:53
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback