Julkänsla ala massor här ;o)

image159

image160

Idag sitter jag här och käkar clementiner, dricker glögg (alkofri), fixar julklappar och lyssnar på julmusik, ska försöka scrappa lite under dagen också. Men det är så vackert med snön som faller utanför mitt fönster (och jag önskat att jag var förnuftig och redan varit ut till stugan och hämtat mina vinterhjul men hm tyvärr har jag inte det så ja det lär jag nog ta och fixa också ganska snart...) , synd bara att jag inte lyckades få en bättre-utanför-mitt-fönster-bild....jaja det snöar i alla fall här....;o)
Ha en bra dag!!
Kramis/Lena S

Kommentarer
Postat av: Malin

VIlket julmysande redan! Hinner du inte tröttna? Jag är i och för sig nästan klar med julklappsinköpen, tänker att jag har annat att göra sedan när bebis kommer ändå!
Och du - du har fått ett reward i min blogg :)

Postat av: Hanna

Vad mysigt med sådan julstämning. Blir lite avis men jag har lovat mig själv att inte dra igång julandet förrän första advent. Kram Hanna

2007-11-07 @ 23:35:38
URL: http://www.hannatankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback