Lite onödigt vetande om mig!

Hittade denna bla på creamarias blogg:

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: rätt oki
Favoritgodis: lakrits
Är det nåt du absolut inte äter: blodpudding och surströmming
Kläder just nu: Jenas, tunika och munkjacka
Musik just nu: Julmusik
Vad sa du senast:  Nej! 
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 
slutet av 1800-tal 
Sommarplaner: Vimmerby och Öland är våra planer 
Fisk eller badkruka: En riktig badkruka
Saft eller alkohol: Är ingen saftälskare, men gärna en mugg glögg ;o)
Längd och vikt: 170 cm och 70 kg (har 7-8 kilo kvar som ska bort)
Hur många kuddar sover du med: Två.
Favoritväder: Sol men inte för varmt.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Salt, säng och en gryta 
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Inget av dem
Sparare eller slösare: Slösare.
Vem är viktigast för dig: Mina älskade underbara ungar
Bästa film: Alla Astrid Lindgrens filmer
Tror på liv på andra planeter: Ja.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja.
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej.
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel: Japp
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Japp
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja det hoppas jag att jag är
Ser du på kärleken som ett misstag: Vet inte, kanske, kanske inte........
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Jag är stor, jag har fyra underbara barn, men har en dröm om ett sista barn innan det är för sent.....
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Nej somnar om nån killar mig under tex fötterna ;o)
Snarkar du? Nej.
Stjärntecken? En präglad vattuman
Rädd för insekter? Näe
Äckligaste insekten: getingar 
Största svaghet: Slösa, alltför godtrogen.
Det här är jag bra på: Shoppa ;o), lyssna och bry mig om de mina
Bästa bok? Tamara Mc kinley är en favvoförfattare och hennes böcker är underbara 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? vet inte
Vad vill du jobba som? I en scrapbutik
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok?  Nej tyvärr
Har du nån flickvän/pojkvän? Nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har en tatuering på vänster överarm, en pressent till mig själv när jag klarade mitt körkort.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat (på gott och ont)
Gungar du på stolen? Nej.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger
Hur är din drömtjej/kille? Snäll, omtänksam, lugn, snäll, ska kunna ge och ta.
Hur många syskon har du? 4 om man får ta med hel, halv och bonussyskon
Vad är du mest rädd för? Att mina barn ska råka ut fr nåt tråkigt
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? japp
Gillar du att sjunga? Nej
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Inget läste senare ilivet
Anser du att du är stark? Jag upplever mig inte som det medans jag vet att andra ser mig som stark
Brukar du sola? Nja i början av sommaren sen blir det för varmt
Vad gör du om du får hicka? Väntar ut den.....
Röker du? Nej inte nu längre
Snusar du? Nope
Använder du knark? nope kommer aldrig att göra det frivilligt!
Kaffe, te eller inget? Te är min livsdrog!
Har du en besatthet? Nja jag är löjligt förälskad i smurfar, jag kan inte se en snygg Volvo utan att få rysningar.....

Lämnar över till nästa som har lust att svara på frågorna....
/Lena S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback