Och här e lite om lilla ronjiss :D

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: glad ;D
Favoritgodis: lakrits,kola och choklad :D
Är det nåt du absolut inte äter: blodpudding och surströmming (precis som mamma)
Kläder just nu: jeans,strumpor,svart tröja, randigt linne under sen svarta och underkläder :P
Musik just nu:  avril lavinge
Vad sa du senast: Nej! jag spelar inte Runescape!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: hmm framtiden :D näe men början på 1900-talet
Sommarplaner: hmm  vet inte mamma o dem andar vill till öland så :)
Fisk eller badkruka: ehm, badkruka
Saft eller alkohol: ehm tar nog saft :D
Längd och vikt: vet inte riktigt typ 174cm lång o 65 kg
Hur många kuddar sover du med: tre
Favoritväder: soooool!!!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: hmm, en kryssning, en vän och en dator
Spelar du nåt instrument: på musiken i skolan spelar vi en del men inte "privat"
Morgon- eller nattmänniska: hmm jag e nog en nattmänniska
Sparare eller slösare: både och men mest slösare tror jag :D
Vem är viktigast för dig: min familj och mina vänner <3
Bästa film: hmm, typ Harry Potter, Pirates of the Caribien och Eragon
Tror på liv på andra planeter: Ja :D
Kommer du ihåg din första kärlek: ja
Älskar du henne/honom fortfarande: nope -.-.
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet om :)
Tror du på mirakel: klart jag gör!!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: jaa
Ser du dig själv som tolerant mot andra: i hope so ;)
Ser du på kärleken som ett misstag: nja näe inte direkt
Hur många barn vill du ha när du blir stor: hmm jag vet inte riktigt 1-3 kanske beror på hur mitt liv ser ut när jag blir vuxen
Bio eller promenad: hmm det beror på filmen :D
Är du kittlig: nja lite :D
Snarkar du? ehm näe jag vet inet några säger det o andra inte :s
Stjärntecken? ett Lejon
Rädd för insekter? nja näe
Äckligaste insekten: getingar och fästingar!! 
Största svaghet: hmm jag vet inte
Det här är jag bra på: ja som mamma så e jag väl rätt duktig på att shoppa :D
Bästa bok? hmm Harry Potter? :D
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? hmm flyga, eller vara superstark men att vara elastisk skulle osså vaar coolt
Vad vill du jobba som? hmm jag vet inte, scrappbutik kanske :D
Chips, morötter eller godis? GODIS<3 xD
Pizza eller hamburgare? både och..
Skriver du dagbok?  ibland :D
Har du nån flickvän/pojkvän? inte för tillfället :D
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag har tagit hål i öronen ;D men jag skulle vilja pierca mig i läppen och tatuera in en klättrande ödla på min axel...
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) jag e nog väldigt stökig men jag gillar när det e städat :D
Gungar du på stolen? nope
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? haha jag vet inte :D
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster faktiskt :s
Hur är din drömtjej/kille? Snäll, omtänksam, pålitlig och trevlig mot andra
Hur många syskon har du? 3 st
Vad är du mest rädd för? Att det ska hända nåot med någon nära :/
Är du rädd för blod? Nja näe
Saltar du på maten? näe :D
Gillar du att sjunga? jaa :D
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Jag vill gå på bild och form för att jag tycker att det verkar kul och det finns en inrikting med foto ;D
Anser du att du är stark? kanske inte fysiskt men psykiskt
Brukar du sola? nja äe inte så ofta :D
Vad gör du om du får hicka? önskar att det ska sluta xD
Röker du? Nej!!
Snusar du? Nej!!
Använder du knark? NEJ!! :s ucsh
Kaffe, te eller inget? Te!!!<3
Har du en besatthet? av datorn kanske :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback