Finalbidrag till Scrappiz stora tävling....

....har ju trots blocken tvingat mig att slutföra bidrag till alla fyra tävlingarna på Scrappiz och jag tror alla chockades lite av att vi trodde att sista deltävlingen var sista momentet vilket det inte var....har vacklat väldigt här om jag ska göra finalbidragen som ska vara två, temat är musik med sommarkänsla och de bägge alstrena ska ha samhörighet men det får inte vara en dubbel-LO....mycket att tänka på med andra ord (har´inte ens framkallat årets sommarbilder så jag har fått rotat bland föra årets bilder.....sen ska man ha nåt med från de fyra deltävlingarna som varit med på dessa två alster....kändes mastigt och ja jag har i natt tagit beslutet att slutföra denna tävling och ja jag vill lova att det är ett väldans spånande nu....har lite mer att ladda upp i helgen, kan ju inte chocka er att ladda upp allt jag har liggandes med en gång ;o)
Alstrena till Scrappiztävlingen kommer heller inte att få visas innan tävlingen är avgjord så de får ni se med tiden....
/Lena S

Kommentarer
Postat av: carina

Åååå vilka härliga layouter,kul att se lite alster från dig igen, du gör så mycket fint!

Postat av: MiaS

Mycket fint var det här, ska fortsätta att kika men innan jag glömmer vill jag önska dig lycka till i Scrappiz-tävlingen!

2007-09-27 @ 22:28:37
URL: http://miascardsandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback