Lite babbel från mig....

....är så grymt sugen på att scrappa i 6*12 eller hm 12*6 men jag vet inte vad jag ska scrappa om i det formatet....nån som har nån ide? Inget resealbum för jag är inte berest ;o)
Sen tjejer, har ni sett hur låg dollarn är? Jag har  fyra paket på våg från USA och ett Sverigepaket (Scrapbutikens utförsäljning och till min lycka fick jag allt utom ett band, bla tre fluid chalk refiller i lite svåråtkomliga färger) så jag hoppas få visa lite shoppingbilder här på bloggen under veckan....
Nån av er som kan tala om vad för svart, då menar jag svartsvart stämpeldyna som är bra till clearstampsen? Helst vattenvast....
Ha en bra vecka!
Kramis/Lena S "som-nu-scrappar-mest-hela-tiden"

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag ser fram emot shoppingbilder! :) Jag använder svart 'StazOn' dyna till mina clearstamps (när jag inte använder akrylfärg...) Den är 'fast' eller 'hård' kanske man säger? det är bra för risken att man får färg på dtämpeln där man inte vill minskar. Vattenfast är den också. ojoj, så mycket det blev. Jaja, den använder jag i alla fall ;)
kram
Marie

Postat av: SannaF

Vad mycket fint det fanns här nuigen!!!!
Kul med en massa shopping : )))
Jag använder memories stämpeldyna till mina clearstamps.
Kram från SannaF

2007-09-30 @ 20:26:57
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag scrappari 6x12 och det varsitt album till barnen med glimtar ur vardagen. Och vet du vad?! Det är enkellayouter!!
Höstkramen Anna

2007-10-01 @ 21:42:13
URL: http://annastenman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback