Svartåmärras spår

Svartåmärras spår

Jag tar ju gärna natur/historiebilder och här är en sån bild, finner ofta ro i att scrappa dem....Svartåmärra var en typ rälsbuss som gick från Latorp in till Örebro, min pappa åkte med den till sitt jobb och jag har vaga, vaga minnen av att ha fått åka med honom hem från stan, idag finns bara en kort, kort rälsbit kvar uppe vid Karlslunds station och jag bara kände att denna måste få en plats i mitt Karlslundsalbum.
LOn är ett uppdrag från Scrappiz/sykompaniet där man fick en massa fina band att använda på sina alster...
/Lena S

Kommentarer
Postat av: Sonja T

Vilken god idé att scrappa lite historiskt - speciellt om det hör ihop med dig:)
Jättevacker blev den...
Kul o se lite nytt hos dig igen, har saknat det! Men så blir ibland, totalt stop plus tekniskt knas:)
//Sonja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback