Dansar regndansen här!!!

Jag hör till dem som inte mår bra av denna värmen som nu varat ett tag och nu har himlen öppnat sig och ett härligt sommarregn faller här.....JIPPI!!!! Och jag scrappar, och scrappar underbara O sa att han fixar lunch till dem som ville ha innan han åkte iväg till sin kompis så jag fick scrappa i fred, älskade unge!
Och nu har Ronja precis nått Spanien, i ett halvår har vi vetat att hon skulle åka med J och hennes föräldrar M & L till Spanien idag och i fem dagar har vi vetat att det inte bara var en semesterresa utan också L & Ms bröllopsresa, de gifte sig på Arlanda igår, i all hemlighet, GRATTIS till er!! och tack för att ni berikar Ronjas liv med denna efterlängtade resa!
Vår resa ner till Skåne har vi tyvärr delvis fått ställa in pga tråkigheter men på fredag blir det en tur ner till Bromölla och äntligen få träffa en stor del av gänget runt Grodans! Längtar efter er tjejer!
Jag hoppas jag senare idag ska kunna visa mina första alster till bloggpartyt ;o)
Kramis/LenaS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback