Septembers månadspaket!

Så var det dags för ett nytt månadspaket från Grodans http://grodansscrapgardenlmh.e-butiken.se/ , denna gång med bla Maja designs skolstartpapper, band och chippisblommor med knappar (urläckra). I Grodans blogg http://scrapgarden.blogg.se/  hittar ni även alster gjorda av Dt-kompisen Christel och hon bjuder på beskrivningen till den fina asken om ni köper månadspaketet.
/LenaS



Den stora blå blomman kommer från mina egna gömmor men flossen och alfabetet som är QK dragonfly och de finns att köpa i webbutiken



Punchinellan, filtbandet och fjärilen som är en QK dies är från min egen samling, alfabetet är också ett QK alfabete, Rollerskate som finns att köpa i webbutiken.



De blå blommorna finns att köpa separat i webbutiken (Prima), knapparna är från egna gömmor och alfabetet är ett QK Aquarius som finns i webbutiken. Till stjärnan har jag använt en av barnens pärlplattor som mall, den blötte jag pappret och skrynklade det innan jag gick loss med en fluid chalk över den.

Kommentarer
Postat av: KatarinaR

Vilka fina LOs du gjort!

Brukar titta in här ibland,men är dålig på att kommentera. Jag får skärpa till mej :-)



(och nu blev jag ännu mer sugen på QKs Aquarius)

2008-08-28 @ 12:00:18
Postat av: Pia

Åh vad fina Lo´s...mm du har fått beröm från mig tidigare ju, men dom är så fina så man kan gott säga det flera gånger tycker jag!

KramPia

Postat av: Linda

Urläckert! :D

2008-08-28 @ 19:22:59
URL: http://lindaspysselblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback