Tokshoppat igen....

....på ebay, har lyckats få fatt i tre nya QK-alfabeten igen för mycket bra pris, mindre för alla fyra än vad ett kostar i butikerna de´ ni ;o) , får se om det kanske följer med något mer från USA innan jag är klar, jag älskar att shoppa QK alfabeten, blir typ hög av det ;o)
/LenaS



Biography classic är ett av mina favvoralfabeten, så det är välkommet!



Washington Grand vet jag inte än om det stannar kvar eller får åka vidare till ny ägare ;o), det ligger nu ute på tradera.....



Diesel classic stod högt upp på Ronjas önskan om alfabete så det kommer nog också användas flitigt här hemma....



och Tangerine classic som länge, länge stått på min vill ha lista....

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Hör av dig om du inte vill ha Washington kvar, jag kan tänka mig ett köp :)

Postat av: Christel

Wow,kanonpris!!! Och du, ska du inte ha Washington är jag intresserad.Budade på det för ett tag sen men vann inte :(

2008-08-17 @ 17:56:09
URL: http://christelscrappar.blogg.se/
Postat av: Jenny S

Hej Lena!



Grattis på namnsdagen och 35 1/2års dagen, det var länge sen vi hördes av...

Kan du inte maila mig och berätta hur ni har det?!

Kram Jenny Sandberg

2008-08-18 @ 10:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback