Bra början på dagen....

....hoppas resten också blir bra. vännen Lisa skrev för nån vecka sen att hennes morgon börjat bra med frukost med barnen osv innan skola och jobb började....utan att behöva tjata och en sån morgon har vi haft här. Moa och jag vaknade innan klockan ringde så vi låg kvar och småmös i sängen innan vi gick upp för det var hennes tur att öppna dagens paket i kalendern och hon vart så glad över sin lilla gåva. Sen kom Ronja och satt med mig en stund i köket medans vi drack te och småpratade lite.....O och I har också smygit omkring.....snart är det jullov och jag hoppas verkligen att vi alla orkar hjälpas åt så det blir ett avkopplingens lov. Detta blir med all säkerhet sista långa jullovet vi har tillsammans för nästa år kommer jag nog få jobba under julen det är ju så när man jobbar inom vården....eller ja vi får väl se vill ju helst jobba i dalig verksamhet för utvecklingsstörda, hoppas att det är med det jag nu kommer att få arbetsträna och sen kunna få vikariera med....jaja nog svamlat. Här kommer en LO jag gjort och jag vet inte hur väl det syns men CS har jag sprayat med glimmermist så det glittrar, ett bra sätt att fixa egna blingpapper, grenen hade jag tänkt använda liggande men tyckte den vart bättre stående som ett träd i förhållande till bilderna. Grenen och fåglarna är QK dies och finns att köpa hos Grodans. Lon bågnade sig en del när jag sprayat den med misten och trots att jag försökte räta den ville den vika upp sig när jag fotade, tur att den ska in i plastficka sen ;o)
Kramis/LenaS


Kommentarer
Postat av: Linda

shit vilken vacker LO Lena!!! Gahh jag måste skaffa dem med inser jag!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback