dagen fortsatte bra för att sen bli mindre bra...

Av nån anledning fick jag för mig att logga in på svenskaspels hemsida och kollat via spelkortet om jag vann nåt på lotto i lördags (har två rader och Joker stående på lördagarna, 5-veckors) och när man snabbinloggar så står det bara vinst 0 kr men av nån anledning började jag kika runt och ser rätt som det var outhämtad jokervinst 2000 kr och jag fattade ingenting, jag har typ vunnit knappt 200 kr som mest innan och jag tittade och tittade för detta skulle jag ha vunnit 29/11. Tillslut ringde jag upp svenska spel och det visade sig att jag visst vunnit men eftersom perioden på mitt spel inte var slut syns det inte när man bara snabbinloggar så gissa om jag vart lycklig här, 2000 kr bara sådär. Jag och Ronja var och handlade lite extra julklappar, var till stellas mm Sen när vi kom hem såg jag att jag fått en sån säkerhetsbrev från FK och rev upp det och där står det att jag får ett mycket lägre belopp utbetalt på fredag än jag borde (barnbidrag+flerbarnstillägg) , inte ett meddelande om detta innan. Så jag ringer upp dem på FK och det är ju bara dem i växeln och de kan ju inte svara så mycket mer än att jag inte fått flerbarnstillägg och att det har nåt med R att göra. men hon kunde inte förstå vad eftersom Ronja inte flyttat eller misskött skolan och nu får jag vänta ända till på måndag i värsta fall innan nån handläggare ringer upp....fy så lessen jag är....
Kramis/LenaS

Kommentarer
Postat av: Marie Gustafsson

Men såå tråkigt - fast antagligen strular de väl som vanligt... så det ordnar sig säkert på måndag!! Trist bara att behöva gå o oroa sig... GRATTIS till vinsten!!! Så perfekt nu i juletid när pengarna aldrig vill räcka!! Nu har jag tassat runt här inne- inser att det var länge sen sist... Så mycket nytt o så mycket fint!!!

//MarieG

Postat av: pia

Usch vad tråkigt Lena!

Men du vet, jag håller alla tummar för dig så det fixar sig!

Kramar Pia

2008-12-18 @ 06:59:22
URL: http://piakron.blogg.se/
Postat av: Karina

Allt ordnar sig säkert i slutändan. Jag vet att det är en klen tröst mina ord. FK strular ofta men dom rättar säkert till det innan Måndag. Jag ska sända dig positiva tankar hela dagen. Håller tummarna. Kramar Karina

2008-12-18 @ 11:22:23
URL: http://karinatorell-karina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback