Dagens post!

Åh vad kul att få så här trevlig post, även om man så snällt får betala för det är det himla kul ;o) Tur att det är en helg utan alltför många måsten så jag kan få leka lite med mina nya saker.
/LenaS



Detta kom från Grodans, dels var det med mist, har inte testat detta innan men åh vad läckert det blir, Moa är helt salig och vill spraya hela tiden och jag tror att Ronja också kommer gilla det sen när hon får testa. QK är jag ju väldans svag för också och denna grenen till revan var så given, jag älskade den redan från första stund som jag såg den ;o) Vill också tipsa om att det är 50% rabatt på alla julsaker i Grodans webshop kolla under tema-jul och dessutom har en massa fina Cratepapper kommit hem under veckan, de är urläckra!



Detta var en del av det som kom från scrapbookstore.se, köpte tre förpackningar plastfickor som jag suttit och hålat om idag och tänkte att yes, jag får bort 60 LOer från högen med LOer som ligger klara utan att kommit in i pärmar.......hm högen minskade inte mycket behöver köpa många fler album och många fler plastfickor men det är inget roligt att köpa album, eller vad tycker ni andra? Vill ju lägga pengar på roligare saker ju. Sen vart det en massa blommor, vilket det går åt mängder av här hemma men så är vi ju fyra som är blomälskare ;o) Och det bästa är ju att det är 50% på allt på scrapbookstore.se frem till den 14/12 så skynda er att fynda nu, kanske lite julklappar till er själva?

Kramis/LenaS

Kommentarer
Postat av: SannaF

Mmmmmmmmmm vilken härlig post!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback