Det är jul, Jenny ;o)

Julen har nu belamrat vårt hus i snart en vecka och som jag älskar att bara vara och njuta, det blir en så mysig och trevlig stämning här hemma, fattar inte att den inte kan vara den samma hela året ;o) Vännen Jenny vet hur kär jag är i dessa julveckorna, därför fick  du/hon vara med i rubriken, vet ju att hon smyger omkring här. Den enda av mina vänner som kännt mig sen vi var små....
Har idag haft ett mycket givande möte med en av mina läkare, ett möte som hjälpte mig att tappa en del av den tunga bördan på min rygg, gav mig kraft och styrka......
Ikväll är det julavslutning med scrappvännerna här i Örebro, vet att tomten tycker vi varit snälla och tänker vara snäll mot oss ;o) Ska bli skönt att få åka iväg utan barnen, S kommer att backupa de som är hemma så jag kan få koppla av och bara umgås med dessa underbara vänner jag fått genom scrappingen.....
Nu ska jag mysa en stund med Icca, det är bara hon och jag hemma just nu och de stunderna när det bara är ett barn hemma är guld dem behöver både jag och det barn som man får rå om lite extra med jämna mellanrum....
Kramis/LenaS

Kommentarer
Postat av: Jenny S

ja nog lackar det mot jul... det är så härligt, här hoppas vi verkligen på en mkt bättre jul än förra året...

Ihelgen hoppas jag hinna plocka fram julen här hemma hos oss i värmlandsskogen!

Många varma adventskramar från J med fam

2008-12-04 @ 22:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback