#¤%¤##%##¤%#"/%""/`¤#"¤%

åh jag kokar här de FK hävdar att jag inte ansökt om förlängt flerbarnstillägg för Ronja och för f*n jag sitter med beslutet från dem, som de själva skickat till mig den 17/9 att jag beviljats det from oktober månad 2008. Och hur kan de förklara att jag fått för okt-nov om inget beslut finns, jag kommer att få mina pengar men får vänta såklart ett par veckor.....det är inte jag som gjort fel jag skickade faktiskt in mina papper i augusti....gah vad krångligt allt blir när barnen fyllt 16 år.... till saken är att jag vet att dessa myndigheter inte alltid är att lita på så jag kollar alltid upp allt två gånger och ändå blir det fel....väntar nu på samtal från FK för jag kan inte vänta flera månader på mina pengar och har heller inte gjort nåt fel....
Kramis/LenaS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback