Jullov

Igår kväll hade Oscar julavslutning och fick sina första betyg, är jättestolt över honom! Tjejerna har under dagen sina avslutningar och sen är det jullov, hoppas vi snabbt hittar harmoni och kan slappa detta jullovet för det behöver vi både jag och barnen är trötta, riktigt trötta.... Igår såg jag hur solen slickade trädtopparna utanför mitt köksfönster på fm så istället för att åka till gymmet tog jag en lång promenad, tyvärr försvann solen fortare än jag hann ut och just nu känner jag att vi skulel behöv aden, här har vi inte haft nån soldag på hela december och bara ett par i november, helt otroligt....
Ska snart åka och lämna Moa och en ska jag och oscar åka till Willys och storhandla mat och i em ska vi alla fara ut till Marieberg och köpa det absolut sista inför julen så vi kan ta det lugnt sen.
Kramis/LenaS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback