....något positivt

mitt i allt nu var att jag fick brev från Ikea (eftersom jag har skyddade telefonnummer kunde de inte ringa) idag om att jag kunde komma och hämta mitt körkort där som någon hittat. Var inne och frågade förra veckan men då var det inte upphittat men i helgen hade någon hittat det dock visste hon i byten och återköp inte vem som hittat det så jag kunde få tacka personen i fråga. Och när jag ringde VV och kollade om detta var ogiltigt eftersom jag förlustanmält detta så kunde de häva det i och med att jag inte hunnit få iväg papprena om nytt körkort, så ett par hundra sparade jag där. Sen får jag lite mer tid på mig att bestäma mellannamn, vill nämligen ha ett dotternamn som mellannamn men pappa har ett dubbelnamn och det går ju inte antingen får jag välja Jansdotter eller Olofsdotter och rent spontant känns Olofsdotter bättre men pappa kallas Janne och därför känns inte det helt rätt heller, jaja jag har 1½ år på mig att klura innan jag måste förnya mitt körkort så då tänkte jag ha mitt beslut klart....nu ska jag fortsätta scrappa lite....
Kramis/LenaS

Kommentarer
Postat av: Linda

Tur i oturen alltså! Men det är ju skönt att du fick tillbaka det och slapp betala extra för ett nytt just nu.

Gott nytt år!!

Postat av: Karina

Vad roligt. Din tur behöver verkligen vända. Hoppas allt annat löser sig med. Gott Nytt År Kramar Karina

2008-12-31 @ 08:42:56
URL: http://karinatorell-karina.blogspot.com
Postat av: Marie Gustafsson

Vad skönt att någon hittat körkortet!!

Ha nuett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!!

/MarieG

2008-12-31 @ 12:24:35
URL: http://marieg-scrapblog.blogspot.com/
Postat av: mariem

åh vilken tur!

Jag vill önska er ett gott nytt år!

2008-12-31 @ 15:58:47
URL: http://mariesgalleri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback