Sankta Lucia!

Har vaknat och insett att jag lika gärna kan ligga kvar klockan är bara 09.50 och livet har redan visat sig från mindre bra sidor....*suck*...
Icca har fått vara med i fem luciatåg i år med klassen, här är det sexorna som står för lussefirandet och sen har de som skött sig bäst i klasserna fått vara med i några luciatåg utanför kolan också vilket såklart varit kul och Icca tycker detta varit superkul trots att hon inte vart lucia. Tyvärr vart det inga superbilder vare sig igår eller i torsdags när jag fotade henne, inga bra förhållande alls, igår kväll var de ute och det snöade en massa....men jag har en underbar lucia som jag köpte på en hantverksmarknad ovan Sundsvall för kanske 6-7 år sedan som står i mitt kök (har dock sett henne runt om i landet, bla går hon att köpa via blocket numera så hon är väl egentligen inte så unik men hela familjen tycker om henne)
Ha en bra lucia alla ni som smyger in och läser här, tack för alla snälla goa kommentarer!
Kramis/ LenaS


Kommentarer
Postat av: pia

Lucia är en vacker tradition,,, tyvärr så försvinner den mer och mer, har jag en känsla av....

KRAMAR Pia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback