DT-alster för Grodans scrapgarden

har nu fått mitt första månadspaket från min goa DT-mamma och jag kan varmt rekomendera er att beställa månadspaket då de bara kostar 135 kr + frakt. QK och lite av de andra dekorationerna på dessa alster kommer från mina egna gömmor, jag vill också säga att det var mer saker med men jag hade fullt upp att få ihop dessa ;o)
/LenaS

image243
Papper; Bazzill och SEI
primablommor
brads
Grungeboard
Band MME
Garn
QK
Rub ons AC


Primablommorna, fastener och bradsen, rub ons kommer från mina ega gömmor

image244

Papper; Bazzill och MME
Grungeboard
Vita blommorna You Do
Gröna blommor Prima
Thickers
QK
prima blommorna, QK, brads och thickerserna är från mitt eget förråd

image245

Papper; Bazzill och MME
Band MME
Blommor Heidi Swapp
Brads AC
Pärlfloss
AL clearstamps
Bokstäverna är QK blossom utstansade i foam
QK, clearstamps, brads och pärlflossen kommer från egna gömmor.

image246

En liten påsask, jätteskojjig att göra faktiskt
Stommen från Grodans
Papper är MME
Brads
Heidi swpp blomma
Prima blomma
broderigarn
QK blad och trollslända
QK Daisy skinni Mini
Bokstäverna, primablomman och QK är från mina egna gömmor

Kommentarer
Postat av: Tina

Allt du skapar blir så vackert!

Postat av: Tina (alias nenna81 )

Superfint alltihop, du gör verkligen underbara alster du =)
Kraam

2008-02-28 @ 10:44:31
URL: http://nenna81.blogg.se
Postat av: Marie

åh wow vad du ha skapat, urfina saker som alltid!

2008-02-29 @ 18:04:16
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Blomman/Sofie

Fiiina allihopa :D men den första är nog min favorit :D

2008-02-29 @ 21:15:13
URL: http://blommisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback