Bara lite babbel....

...blä är så himla trött här, Moa har åter ett blåsangrepp i munnen så hon är hemma med mig och det i sig är ganska mysigt. Har under året fått ihop 31 LOer så året har börjat bra men hm det går ju åt lite saker här så när jag fyller om en månad så står bidrag till scrapkassan högst upp på min önskelista, bara så ni vet ni som firar mig ;o) Är sugen på att köpa ett QK Diesel Grand , just nu kostar det 99,99 dollar, undrar hur länge? Nån som har koll? Finns några andra alfabeten jag vill ha också....ja ni läste rätt....*ler*....sålde alla alfabeten och revan i somras och det ångrar jag absolut inte, fick ju Sillen, ett nyinrett hem och slapp vända på varje krona under sommaren osv....näe de flesta av de alfabetena jag vill ha hade jag inte innan det är bara tre av dem jag hade innan som jag vill ha och de går att få tag i till bra priser, varför har alfabetena blivit så billiga i USA?? Just nu väntar jag hem en reva, Blossom grand, Vixxen och Daisy skinni mini så lite är på G men Abigail (helst både classic o grand) behöver flytta hit snart om Ronja får önska och Vixen är på G.....sen skulle jag gärna vilja ha Ginger, Tangerine classic och Biography classic men de hinns med så småningom....och för att inte tala om de nya diesen som kom häromdagen det var faktiskt några (fjärilen, svamparna och fåglarna) som kommer flytta hit inom det snaraste, det var länge sen det var flera från en realese som jag velat ha....papper då det behöver också fyllas på både enfärgat och mönstrat, får ta en tur till www.stellas.se den närmsta veckan och fylla på cardstockförådet igen, tyvärr har hon inte crriss cross papprena så det kanske får bli en lite beställning från scraproom också...usch vad jag svamlar runt här ;o)....är nog trött ska kanske smita in en stund till scrapbordet innan Oscar kommer hem och han ska skjutsas till kyrkan o jag ska försöka handla lite det ekar tomt i kylskåpet....
Kramis/LenaS

(bilderna är lånade från www.quickutz.com)

image207
image208

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback