En dubbel...

....har hunnit producera 38 LOer hittills i år och ja de är några men med tanke på den enorma mängd foton som finns framkallade i mina lådor och album så borde jag dubbla takten om jag nånsin ska hinna ikapp ;o) och jag vet att mitt scrappande är som en berg och dalbana, vissa perioder blir det 1-3 LOer per dag sen kan det bli en LO per vecka en period. Jag försöker scrappa av en hög äldre papper också och de två LOer som uppmärksammats denna veckan är ju gjorda på äldre BG kollektioner och det är kul att det inte hela tiden är LOer med de senaste papprena som uppmärksammats (vet att det såklart lätt blir så eftersom vår hobby trots allt är en trendkänslig hobby). Jag älskar också sephiabilderna, både Ronja o Moa har den funktionen i sina kameror och jag ska försöka att fota mer med dem, likaså i svartvitt (säg inte att jag ska fixa bilderna tagna med systemkameran i photoshop för det går över mitt intellekt)....
/LenaS


image217

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Skriver du ut/framkallar du foton? Jag framkallar via crimson.se och där behöver man bara välja svartvitt i en lista, så får du fotot svartvitt, eller sepia om du så önskar. Hur lätt som helst!! (jag förstår mig inte heller så mycket på Photoshop..)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback