Igår kom mitt fina pris....

....Igår kom de underbara sakerna från www.hildasrum.se som jag valde, valde mest papper då jag känner att jag fullkomligt frosshoppat dekos och bokstäver i alla dess former ett tag nu så det vart mycket papper med kärlekstema och lite filtband (det går åt massor av detta här hemma). Rekomenderar verkligen Angelica på hildas rum otroligt serviceminded och megasnabb leverans (fick betala lite emellan så jag valde förskottsbetalning och dagen efter jag beställt/betalt kom varorna) 
/LenaS
image218

Kommentarer
Postat av: Lotta-R

Grattis Lena till fina vinsten! Så mycket fint du gör och så mycket! Nu fick jag värsta prestations ångesten! Har sååå mycket som ligger på mitt scrappbord och väntar, men jag hinner inte riktigt med.

Vi ses på träffen i Mars, för du kommer väl?

Kram Lotta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback