Trött och orkeslös....

....är nog som jag känner nu, svårt att orka osv antar att allt tränande på gymmet slår tillbaka i kombination med en massa inbokat de sista veckorna fram till lovet och droppen vart efter att jag lämnade in min bil i måndags och fick vänta ett dygn längre än vad som från början var tänkt när jag sen får tillbaka bilen gick den sämre än sämst och ja det vart en del stress inombords innan de insåg att de gjort fel och jag kompenserades men det fick nog droppen att rinna över lite. Dock scrappar och altrar vi en hel del här, tyvärr kan jag inte visa nåt av det än då det är till tävlingar och utmaningar och mycket är inte ens fotade än. På väg från Maja design vis scrappizbloggen så ska jag få skapa lite utifrån dessa underbara papper, kommer också skapa med papper från samma tillverkare men åt Grodans (håll koll i webbutiken den närmsta tiden så dyker de upp där för jag lovar att dessa bara måste man ha ;o) ). Livet står inför en del förändringar vilket medför en massa grubblanden och tänkanden just nu därav blir även bloggen lite lidande....
Kramis/ LenaS

Kommentarer
Postat av: Pia

Det allra viktigaste är

ju att mår bra och att du låter allt ta den tid som saker och ting behöver! Kramisar!

Postat av: Mia J

...ja, ibland är det bara så tröttsamt alltihop. Utmattande och sänkande... som tur är reser vi oss ju alltid efter ett tag, eller hur!? Så se fram emot nästa skutt! Kram!

2008-06-17 @ 00:19:17
URL: http://miasscrapbooking.blogspot.com/
Postat av: Lilo

Du får ta det lugnare, även om det är svårt, jag vet!!! Jag önskar dig och din familj en trevlig midsommar!!! =)

2008-06-19 @ 12:06:37
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: SannaF

Skickar en stor kram!

Hoppas ni har en härlig midsommar!

2008-06-20 @ 23:37:41
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback