Visst vill ni shoppa och vinna lite fina saker....och hjälpa mig?

Min DT-mamma har gett oss i Grodans DT en liten tävling att värva nya kunder och passa på nu för fram till den 15/6 kan även du vinna en massa fina priser vad sägs om en Cuttlebug eller eller Crop in style navigator (precis en sån som jag nyss köpt som finns lite längre bak i min blogg, en helt underbar väska) beroende på hur mycket man handlar, kolla in det här; http://www.grodansscrapgardenlmh.e-butiken.se/ Om du beställer så blir jag hemskt glad om ni skriver värvad av LenaS i meddelanderutan när ni gör er beställning så får även jag lite bonus ;o)
Ha en bra dag!
Kramis/LenaS

Denna kan bli din om du handlar för minst 500 kr i webbutiken innan den 15/6-08



Här är lite spännande saker som du bla hittar i webbutiken och missa inte de underbara Kaiserpapprena ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback