Nån som kan tipsa om en snygg julgran?

Tyvärr är både jag och O allergiska mot riktig gran men det positiva är att vi kan klä vår gran redan till första advent. Granen vi har nu köpte jag på second hand för 4 år sedan och den är inte snygg, alltså jag får rysningar bara jag tänker på att hämta upp den från källaren. men så var en vän vänlig och tala om att jag ska få en ny gran så nu måste jag ju hitta en riktigt snygg icke äkta gran innan advent och nån som har tips på en gran för max 1000 kr?
Kramis/LenaS
 


Kommentarer
Postat av: Ingela

Åhhh jag som precis slängde min favoritgran som är en oäkting :-)) Den var superfin och ingen trodde att det var en fuskis, köpte den på REA på Åhlens...dom kanske fortfarande har granar i sitt sortiment???



Tack för kommentaren i min blogg!



Ha det gott!



Ingela

Postat av: Marlene

Plantagen brukar ju ha fina granar. köpte en superfin där för några år sedan, en riktigt tät och fin disneygran

2008-11-28 @ 11:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback