Titta vad jag såg på fm

...dessa kom och gick förbi köksfönstret, är så underbart att ha skog utanför köksfönstret....



Lite scrappigt har landat här denan veckan dels ca 50 mönstrade papper från stellas.se och ett fint pris som jag vann i CC (ej med på bild)




Sen kom mina nästan 150 cardstock och lite annat från pappersbiten idag och ett litet pris från CC hos Scrappiz (inte heller det har jag hunnit fota)



Väntar nu på lite skojjigt från Grodans också men det kommer nog först på fredag....
/LenaS

Kommentarer
Postat av: Christel

Nämen, åh vad gulliga! Ser att ni har snö era lyckostar! Sköt om er! Kramar från Christel

Postat av: Karina

Vad mysigt ni bor. Nu släpper kanske din scrapblockering när du fått så mycket nytt. Hoppas det. Kramar

2008-11-26 @ 23:39:53
URL: http://karinatorell-karina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback