Det jag själv gjort till CC

Här kommer det jag hittills fått ihop har en LO till på G som jag laddar upp senare idag
/LenaS



Här var utmaningen att skapa utifrån de fyra elementen, jord får det gröna på LOn och blommorna stå för, luften får molnen stå för, elden får de orage färgerna stå för och det blå symboliserar vatten



Denna utmaningen är till höstresan där det var fri tolkning om just hösten och här får fåglarna stå för det resande ;o)



Här skulle man lifta en LO som Kada gjort och jag älskar ju att leka med blommor så den passade mig perfekt ;o)



Här skulle man ha med minst två färger av punchinella vilket jag har, blått och silver





Den sista utmaningen som jag hoppade på skulle man lifta valfri LO i SS galleri och jag valde Krumelurans "Finast i världen", den översta och den nedre vart min tolkning, cardstocken är ett blinpapper och tyvärr fick jag inte till ett bra foto utan detta blingandet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback