Idag för sju år sedan

hade jag ganska precis fått reda på att mina levervärden inte såg bra ut och att de skulle sätta igång förlossningen efter att jag ätit lunch.....och vid 20,30 på kvällen kom hon då vår lilla prinsessa, ett allldeles speciellt litet underverk, ni som var med då, vänner och familj vet vad jag menar, älskar alla mina barn precis lika mycket, de är en rikedom som inte kan mätas i pengar och de är mitt allt, men omständigheterna runt detta lilla barnen var speciellt....och idag sju år sedare var det en underbar liten tös som låg tyst och väntade på att jag skulle vakna, tror vi vaknade samtidigt straxt före sju så jag tassade upp och väckte Ronja så hade vi en mysig stund i sängen då hon fick dockskåpet hon längtat efter så länge. Nu vankas det både släktkalas och barnkalas i em det senare med halloweentema så vi har fixat hela fm här, kanske tur att klockan flyttades tillbaka en timme i natt ;o)
Ha en bra dag på er alla och i morgon lovar jag att uppdatera med lite scrappat här inne....
Kramis/LenaS


Kommentarer
Postat av: Karina

Våra barn är verkligen en gåva. Fick en liten tår och blev nostalgisk när jag läste ditt inlägg Jag har precis gjort färdigt en LO idag med en bild på min dotter sara -03 och jag är extra känslig nu eftersom hon är den yngsta och har precis flyttat hemifrån. Hemskt. När äldsta dottern flyttade var det lite lättare, fast det var svårt det med. Hennes rum har jag nu som scraprum men den yngstas rum vill jag inte ens gå in i och definitivt inte göra om.

Postat av: Tessan

Grattis till Moa på födelsedagen.

kram kram

2008-10-27 @ 13:58:54
Postat av: Pia & Tommy

Grattis MOA! Hoppas du får en riktigt bra dag med massor av presenter!

Kram Pia & Tommy

2008-10-27 @ 15:43:06
URL: http://piakron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback