Lite låg....

...jag är rätt låg nu, antar att ni mina trogna besökare märkt det också, jag älskar hösten, det är årets bästa årstid men jag har lätt att bli låg, ofta kommer motgångar under hösten av nån anledning, stora som små. Roliga saker som blir tråkiga pga tråkiga händelser osv. just nu pågår en intensiv period i mitt liv då jag kommit till det stadiet att jag vill ha ut mer av livet, vill jobba, vill leva igen osv och nu börjar plötsligt försäkringskassan inse att nåt måste hända, jag har nu 18 månader på mig att komma igång igen, JAG VILL VERKLIGEN få jobba igen, orka jobba igen få ta ett steg närmare ett normalt liv. Men nu är det träffar med läkare, sjukgymnaster, röntgenbesök osv som gäller.....sen får vi väl se vad som händer och sker. Sen börjar julen närma sig, jag verkligen älskar julen,  mina barn likaså, det blir en så avkopplad och mysig stämning här (det är det väl oftast annars med, det är sällan det är bråk, tjaffs och tjabbel så, så är vi prioriterade här hemma) hemma, man myser, bakar, lagar julgodis, spelar spel osv tillsammans. Längtar till första advent när julen slår ut i full blom här hemma men nu har vi först två födelsedagar, ett barnkalas och ett lov att se fram mot och ja just det, scrapmässan i Karlstad på lördag, ses vi där? Kom gärna fram och säg ett hej, jag är urdålig på att känna igen mina medmänniskor från bilder på nätet tyvärr.....
Nu ska vi på miniscrappträff här med de goa Örebroscrapparna....
Kramis/LenaS

Ni har väl inte missat skrotboken va? In och hämta insperation, den uppdateras var och varannan dag med scrapp, pyssel, dukningar och recept


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback