Lite mer gjort åt Scrapbookstore

Här kommer två Loer gjorda med material enbart från www.scrapbookstore.se och har någon ett tips på hur man fotar vinterljusa Loer bra? Fick inte detta så jättebra så jag infogar en bild på bokstäverna också
/LenaS



Här har jag använt papper från Sanylion och Reminsce, stickers Snowglobe från Reminisce, bokstäverna är DCWV glitterstickers och flatbacks snöflingor.



Här har jag använt papper 8*8 baby, Tagsfickan med tag från Tags & Pocket, Die cuts Reversible, blommor och band från you doo, knappar från SEI,  Bokstäver AC remarks & Alpabet stickers "Thank Heaven" stickers"baby"

Vill också tipsa om att scrapbookstore.se har 20% rabatt på alla mönstrade  pappersblock under oktober!

/LenaS

Kommentarer
Postat av: MiaKvack

Hihi, Isak sitter brevid "Mamma, jag vill också åka pulka!!!" Han har inte riktigt förstått det där med att man oftast inte scrappar bilder som är tagna samma dag!



Angående fotandet så kan du mixtra lite med ljusheten och kontrasten i photoshop, ibland justerar jag färgen också... Men det är svårt, det var samma sak med min fjärils-LO. Jag brukar testa att fota både med och utan blixt (stativ) sätta kåpa på blixten osv... men får nästan alltid justera i efterhand.

2008-10-03 @ 10:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback