Lite nya Loer....

Oj så många som är lika spetstokiga som mig! Trodde inte det var så många som ville ha, jättekul med så många kommentarer ska bli intressant hur många det blir innan fredag :o)
Här kommer två LOer som kommit till sista dagarna, igår var bästaste systeryster här så då vart det inte så mycket scrappat, tyvärr verkar hon inte vara så sugen på att hamna i scrappträsket ;o) men hon tycker om att spana runt på vad vi gjort sen sist vi såga :o) 

Här är en LO jag gjort helt utan utmaningar eller annat bakom en bara för att ha kul Lo med andra ord;



Den här är en LO gjord till en månadsutmaning på Svensk scrapbooking forumet och månadens tema var vänner/vänskap och då kände jag att jag behöver scrappa lite om Moa och hennes bästis Madde, det finns få kort på dem ihop, jag måste bli bättre på att dokumentera deras relation, deras lekar osv



/LenaS

Kommentarer
Postat av: pia

Åh vilka härliga LO, du har gjort. Den sista blir man verkligen glad av...Kram Pia

Postat av: Anna

Superfina LO, gillar din stil :O)



Ha en bra kväll!

KramKram Anna

2008-10-06 @ 21:48:15
URL: http://annascrapar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback