Livet

Ibland tvingas man välja sida för att tro att man ska kunna komma vidare ett sånt beslut hamnade jag och Ronja för i helgen, hur vi än vände oss så kände vi att nån måste vi välja bort, det bästa hade kanske varit att välja bort bägge sidor men det var något kul, något vi bägge sett fram mot....
Vi tvingades också att inse att livet är skört, lilla mormor fick en stroke i helgen men hon fick hjälp så snabbt att skadorna hann begränsat till att armen och ena benet vart lite påverkade. Hon har så länge kännt sig sjuk,jag har kännt en oro för min älskade mormor och sista tiden har hon varit så trött och kännt sig mindre bra. Det var tänkt att jag och Moa skulle åka dit idag när Moa slutar skolan men nu blir det en tur ner till sjukhuset istället. Strax efter jag fick det beskedet fick jag även veta att lilla farfar inte heller mår så bra....
Idag hoppas jag på ett fint väder så jag kan ta en tur med kameran efter träningspasset på gymmet, få flera underbara höstiga bilder....
Ha en bra dag mina vänner och ikväll pressenteras två vinnare här inne på bloggen, kanske är det du?
kramis/LenaS

Kommentarer
Postat av: Meli

Åhh, stackars, vad jobbigt du har det....



Lite styrkekramar.



Kram från Meli

Postat av: Monnah

Ja, ibland blir det inte rätt hur man än vänder ut och in på sig själv. Tack för att du var med och kämpade för shoppingfria veckan! Vad roligt att det gick så bra för er.

2008-10-13 @ 14:10:02
URL: http://monnahs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback