samma kit men så olika

I torsdags på miniträffen här i Örebro fick alla som kom ett varsitt kit (det var samma i alla, det var ganska mycket i dem bla 5 mönstrade dubbelsidiga papper, prickigt Bazzill och lite dekorationer och sen var det fritt att lägga till) att jobba utifrån och så här vart våra LOer.



Moas



Ronjas



Min

I morgon kommer min biomamma och kommer stanna några dagar så då blir det nog tyst här på bloggen några dagar, jag håller på med lite projekt till skrotboken som jag inte kan visa än men dem tänker jag sitta med under veckan, har ni besökt skrotboken? Om inte har ni nog missat nåt, på en vecka har vi haft mer än 2000 besök, det ni ;o) Moa hade en bra födelsedag igår och alla i familjen hjälptes åt med barnkalaset så det gick så smidigt så men det var rätt skönt när alla gått och tystnaden sänkte sig här....nu ska jag tassa in och fortsätta scrappa med Ronja, försöker vara vid datorn så lite som möjligt, den mår inte så bra antar att virus och små trojaner travar omkring i den för den är så seg, skulle egentligen behöva en ny dator men det räcker inte pengarna till, tyvärr och tills vidare så hoppas jag att denna är snäll....
Kramis/LenaS


Kommentarer
Postat av: Karina

Vad mysiga LOn. Ni har så kul ihop verkar det som. Ha det så mysigt med ? Biomams?? Vet inte vad det är men ha det så kul. Kramar Karina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback