Helgens alster

Så var det äntligen dags för Örebrosscrappen  igår med runt 80 deltagare, denna gång var vi i en ljusare och trevligare lokal, Tullängsskolans matsal.  Vi hade åter haft tur med givmilda sponsorer så över 65 priser hade vi att lotta ut utöver vinster i tävlingarna. Jag hade dessutom turen på min sida och vinna den första tävlingen, en skisstävling där webmoster gjort skissen, jättekul och jag hade svårt att fatta att jag vunnit när rösterna var räknade, att så många röstat på just min LO, här kommer den



Jag älskar dessa fotona på Ronja, för några veckor sen drog vi upp till Karslund och hade en rolig fotosession, eller två dagar häll vi på. Här låtsas hon skrika ut sin frustration och när jag såg fotot sen i datorn kände jag direkt att detta var ett foto jag vill få scrappa och det får symbolisera hennes frigörande process....Fjärilen är inglittrade men den vart inte så bra när jag fotade, och tack alla ni som röstade på mig!!



Här är Ronjas tolkning av skissen, en jättehärlig LO, fotot har hennes kompis Lisa tagit (ni ska bara veta vilken duktig fotograf den tjejen är!)



Dagens sista tävling var en valfri Lo och denna underbara LO var Ronjas bidrag, en Lo som hon själv blev nöjd med och som jag som mamma tyckte var finast! Även detta fotot har kompisen Lisa tagit)



Här är min LO till dagens sista tävling, en icke Lena Lo egentligen men ibland är det kul och frigörande att göra något annat, tyvärr kladdade jag själv ut lite av glitterlimmet över det innan det torkat men goa LottaR såg snabbt en lösning, Tack vännen!

/LenaS

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag såg vinnarLo'en live, den är verkligen jättefin! Tack för igår! Både för träffen och den fina blogpartyvinsten. Kram.

Postat av: MissMian

Åh så fina LOsar ni gjort!! Förstår att din vann!! Vilket underbart foto! Nu blev jag sugen på att ta med Sra och fota lite!

2008-09-07 @ 10:47:00
URL: http://www.missmian.blogspot.com
Postat av: carina

Dom är så superduperfina allihopa!!! grattis igen till din vinst=) och det var så roligt att träffas igen. kram

2008-09-07 @ 10:55:38
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Postat av: I ett litet hus

Tack för trevligt sällskap igår! Så kul att se er! Vi får se till att träffas nån dag och scrappa lite. Jag behöver komma igång lite mer nu känner jag, det blir allt för sällan jag hinner med.



Kram kram! LottaR

2008-09-07 @ 11:07:18
URL: http://iettlitethus.blogspot.com/
Postat av: Katleen

Så fina Los du gör, och ja vilken vacker bild på Ronja!!!

2008-09-07 @ 12:31:42
Postat av: Christel

Ja, jag förstår att din Lo vann för den är verkligen UNDERBAR!!!

SUPERFINT FOTO!!!

2008-09-07 @ 13:55:17
URL: http://christelscrappar.blogg.se/
Postat av: Mia J

Tack för en superkul mara!!! Den gjorde ni bra!

Å grattis till vinsten!!! :-D :-D Klart du skulle vinna!

Kramkram!

2008-09-07 @ 15:56:34
URL: http://miasscrapbooking.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback