Lite nytt babbel från mig....

Jag är jättestolt och glad över att vara en av DTarna i Grodans Glada Gäng och där kommer jag bli kvar tills Lucienne tröttnar på mig ;o) Men så har jag ändå fått chansen x 2 just nu dels har jag fått chansen att vara med i ett spännande än så länge hemligt scrapprojekt men om några veckor kommer ni att få veta vad så där kan jag inte avslöja mer. Men jag kommer också att få skapa lite åt Camilla som har scrapbookstore.se och det känns också jättekul och spännande såklart! Inser att jag är jätteprioriterad som får dessa chanser och är rädd om dem, jag har inte längre nån prestationsångest när det gäller mitt scrappande utan gör det för att det är kul men älskar utmaningar och ser alla dessa tre som roliga utmaningar som hjälper mig att utvecklas och förnyas!
Kramis/LenaS

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Å vad mycket fint du har i bloggen!

Grattis till ditt uppdrag, Lycka till!

Postat av: Christel

Grattis till dina nya uppdrag!!! Det kommer att gå lysande!

Kramiz

2008-09-24 @ 21:58:46
URL: http://christelscrappar.blogg.se/
Postat av: Syrran

Ja, det är mycket nu på helgerna. Om några veckor är jag ledig några vardagar så då kanske jag kan komma upp :) hur är det annars då? :)

2008-09-24 @ 22:38:30
URL: http://annikaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback