En träff.....en LO.....

och en vinst :o) Detta trots att min packning var minimal mot vad den brukar men det kanske är så man behöver packa, utan för mycket grejjer. Vännen Carina kom fram till mig och sa att nu är det dags att komma igång igen och ja jag gjorde en LO till skissutmaningen och jag var riktigt förvånad när rösterna räknades och det visade sig att min LO fått flest  röster trots min ringrostighet och här är den Lon jag gjorde;


Jag fick också frågan vad jag gör istället för att scrappa och det är att måla möbler, brodera mm och ni ser en del av det jag gör istället i inredningsbloggen, länken hittar ni under länkar i vänsterspalten.
ha en fin dag mina vänner!
Kramis/LenaS

Kommentarer
Postat av: Pia

ÅHH vad fin den blev Lena, Du får bara inte lägga av med scrap....Du är som gjord för det ju!

Kram Pia

Postat av: carina

ja, du ser man ska alltid lyssna på vad jag sägerHihi

Layouten är urfin och det är förståeligt att du vann med den!♥

kram



ps. glöm inte bort att läsa böckerna...;) och säg åt Ronja att hon måste lägga ut sin Twilight Lo, det var ju såååå snygg!!!

2009-04-26 @ 20:48:52
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken fin Lo! Kul att se dig scrappa lite igen!

2009-04-27 @ 06:53:40
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com/
Postat av: Ami

Grattis till vinsten med din härliga layout.

2009-04-27 @ 14:32:37
URL: http://amispyssel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback