Näe vi lägger ner....

Både Ronja och jag känner att vårt scrappande har hamnat på en annan nivå och därför kommer vi lägga ner denna blogg. Sen jag började scrappa för 5½ år sedan har jag gjort ca 1500 LOer, i år har jag kanske gjort 30 LOer, glädjen över scrappandet finns inte längre kvar på samma nivå (det är drygt 8 månader sen jag scrappade med riktigt scrapglädje) och nån aktiv scrappare blir jag inte igen. Livet har sista halv året förändrats på flera olika plan och scrappandet  har varit en "terapi"/sysselsättning under en lång tid som jag behövt men nu har livet ändrats och jag kommer fortsätta scrappa men hemma i lugnets vrå nån gång då och då, andra intressen, möjligheter osv tar ganska mycket plats....kommer dra mig tillbaka från forum, träffar osv också men en liten tå kommer jag ha kvar i scrappandet i alla fall ;o)
Ta väl hand om er alla scrapvänner!
Kramis/LenaS och RonjaS


Kommentarer
Postat av: Anneli W

Näe ? Vad tråkigt ! Men jag förstår, det är så mycket man vill hinna med...



Gott att Du har kvar en liten tå.. får då kan man alltid plumsa i när man vill, ett snabbt dopp i scrapvärlden så att säga ! :D



Ha det gott vännen ! Kram, Anneli



Postat av: Monnah

Jag har inte varit här inne på jättelänge (lade ner min blogg i somras, men har börjat igen). Om du är som jag så kommer scrappandet att komma och gå! Jag har scrappat i tio år vid det här laget och ibland har jag varit säker på att jag satt min sista limklutt, men jag har haft fel varje gång. :-) Hoppas att allt är bra med dig! Kram.

2010-04-09 @ 18:51:19
URL: http://monnahs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback