Ett år äldre

är man numera, 36 år låter ganska bra tycker jag ;o) Idag for R och O till farmor och farfar och de ska åka vidare till stugan i Sälen och V åkte till deras pappa (hon fick välja) så det är bara jag och Moa hemma och det är säkert ett år sedan det bara var hon och jag en hel helg, denna gång en långhelg. Vi ska fara runt och leta efter lämpliga möbler till mitt shabbyprojekt, hittade ett linneskåp idag som jag tror kan bli bra, det är betalt och väntar bara på hemtransport, tom jag fick vika mig denna gång för det väger massor (ni som känner mig vet att min kära Volvo (får se om den fortfarande är det efter besiktningen på onsdag ;o) ) har jag lyckats pressa in det mesta i, Ektorpsoffor i alla storlekar, sängar, resårmadrasser mm men denna gång fick jag lov att kalla in en större modell av bil och bärare ;o) Snart kommer pappa och A-M så ska vi käka semletårta här och ha det lite trevligt. Här kommer ett par LOer med material från Grodans, papprena är underbara papper som kommer från Kaiser.
Kramis/LenaS




Kommentarer
Postat av: Linda

Säger grattis här med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback