Jag ska nog sälja alla scrappsaker

för jag har tröttnat, säger som vännen MiaJ, just nu har jag ingn insperation alls att scrappa och hur lägligt kom detta då? Inte alls ;o) Såklart ska jag inte sälja scrapsakerna har lärt mig att det kommer tillbaka, scrapsuget, men lite trist att det kom nu när jag snart ska på mässa osv fast en fördel är väl att jag har pengarna med hem istället eller jag har redan förbeställt en del från Grodans (fram till den 26/2 deltar alla dem som förbeställer i ett lotteri och kan vinna pressentkort på 150 kr) men i övrigt så känns det inte som om jag behöver köpa mer ;o) men men vi hoppas det ändras tills dess......så vad gör jag istället? Hela huvudet bubblar över i inredningstankar, vill ha ett vitt shabbyt hem jag som inte alltför länge sen köpte nya köksmöbler och jag som har Ikeas svarta Bestå i Vardagsrummet??? Jag som inte ens har möbler som funkar med detta gamla, jag som bor i en 60-talslägenhet, men kanske behöver jag mer ljus för att må bra är det därför dessa tankar gång på gång besöker mig? Är det den lilla flickan inom mig med prinsessromantiska drömmar som nu  börjar känna vårkänslor kanske? Jag vet inte? Fösöker nu strukturera upp mina tankar, för första gången är inte barnen alls med i mitt tankande, de ser bara allt det jobbiga och är mer realister än jag, jaja vi får se vad som händer, kanske ni får se mer i inredningsbloggen ett tag framöver och några LOer kommer ni ändå få se under veckan eftersom jag har några färdiga DT-alster ligger här......
Kramis/LenaS

Kommentarer
Postat av: Pia

Men lena!!! Vad är detta för en svacka?? Upp med dig igen! Men som du själv sähger så kommer lusten tillbaks igen, det 'är ju en tröst!

Kramar Pia

Postat av: Karina

Ojdå det kom inte lägligt. Tråkigt. Men jag tror nog att du blir inspirerad av alla nya saker som du ser på mässan. Hoppas det iallafall. Kramar Karina

2009-02-18 @ 22:57:30
URL: http://karinatorell-karina.blogspot.com
Postat av: Karina

2009-02-18 @ 22:59:17
URL: http://karinatorell-karina.blogspot.com
Postat av: mariem

heja heja, det blir snart bättre!

2009-02-24 @ 18:45:51
URL: http://mariesgalleri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback