Magnetröntgen

Idag har jag varit med lilla M på magnetröntgen, på en rutinundersökning i våras såg skolläkaren att hennes rygg var sned och sen tar ju allt tid så i november var vi på vanlig röntgen men det visade sig att det var mer komplicerat än så för hon är sned åt fel håll för att det ska vara vanlig skolios och därför vart det magnetröntgen idag. Hon var så tapper min lilla tjej trots att hon fick panik efter drygt halva tiden så låg hon kvar och kämpade. Jag har gjort detta ett par gånger och jag vågar inte ens titta för att jag är rädd att få panik men en tapperhetmedalj är hon värd.
I helgen var det ju cybercrop på  my scrapbook nook (  
http://www.myscrapbooknook.com/) och både jag och Ronja var med och här kommer ett par av mina alster får ju dela upp dem lite så ni får se lite nytt nästa gång ni kikar in. Jag har månadspaketet från Nook och om nån funderar på det så rekomenderar jag det massor, dollarn är ju skyhög nu så det kostar ca 370 kr i månaden (inkl frakt) men det är väl värt det, jättefina kit med nya frächa saker och välkomponerade, så de rekoemnderar jag och nu hoppas vi väl att dollarn dalar när de fått sin nya president och deras krispaket beviljats.....
Kramis/LenaS




Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktigt hon var!! Måste varit tufft för henne!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback