Bloggen kommer att tystna ett tag

då livet åter ställts på sin spets, orkar inte skriva vad som hänt här men de av er mina vänner som varit med några år vet vad som hände under 2006, mitt livs mest vidriga år, det börjar om, han kunde hålla det enda löfte han hade, jag vart lessen och han har valt att ta till det värsta vapen han har, så hur aktiv jag blir beror helt och hållet på dagsformen framöver.....här kommer en Lo gjord till månadsutmaningen januari på Svensk scrapbooking där man skulle scrappa utifrån tema vinter.
Kramis/LenaS




Kommentarer
Postat av: Karina

Ledsen att du mår dåligt. Måste vara en ond människa som får dig att känna så. Jag finns här för dig. Kramar Karina

Postat av: Linda

Jag vet inte vad som har hänt men jag vill bara skicka en karm till dig i alla fall! Kram!

2009-01-17 @ 14:12:58
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com/
Postat av: Marie Gustafsson

Men nej.... inte igen!

Stor KRAM!!!!!

2009-01-17 @ 18:49:45
URL: http://marieg-scrapblog.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Åh, denna Lo:n var verkligen helt UNDERBAR!

Usch vad tråkigt att du mår dåligt, Lena!

Skickar en bamsekram till dig!!!

2009-01-17 @ 20:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback