Fiskars ska ha en massa rosor!

Mailde dem sent igår em om att jag tycker att deras skärblad blivit så mycket sämre när jag annars är nöjd med deras skärmaskiner, så nöjda att vi slitit ut en och jag fick svar på tio minuter att de vill skicka nya skärblad och om jag kunde skicka in en bild på skärmaskinen vore det bra för de ska inte slitas ut. Nu hade vi inte den äldsta kvar utan jag skickade en bild på den näst äldsta som finns kvar här om att siffror och markeringar börjat försvinna på den också och idag fick jag mail om att de även skickar en ny skärmaskin, det hade jag absolut inte räknat med så jag kommer aldrig svika Fiskars. Har testat ett par skärmaskiner av andra märken utan att varit nöjd och hade redan innan sagt att det blir Fiskars i fortsättningen för min skull och i och med detta är jag ännu mer övertygad. tack Fiskars för den servicen!!
/LenaS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback