Jag vann!

Åh vad glad jag vart när jag vaknade och började kolla mailen och fick ett mail om att jag vunnit tävlingen hos stellas.nu med motiveringen;

"Lena har gjort två fantastiskt vackra och välarbetade bidrag. Layouten
ger verkligen en känsla av lugn och harmoni. -Och om man fick ett sådant
här tackkort skulle man definitivt känna sig uppskattad!"

Åh vad glad jag blev och här kommer bidragen igen, man skulle göra en Lo och ett kort utifrån en och samma skiss, jag valde att spegelvända kortet.

/LenaS






Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis, Lena! Jättehärliga alster!

Tack för att du kikade förbi och lämnade stöd i min sorg! Hoppas det ordnar sig för dej i ditt svåra. Kram

Postat av: Christel

STORT Grattis, Lena!

Det är du värd. Jätte härliga alster. gillar speciellt färkombinationerna på Oscars lo. Snyggt med bruna toner på fotot!

2009-01-21 @ 15:09:12
URL: http://christelscrappar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback