Kallt är bara förnamnet

Brrr det är riktigt kallt idag, -17 var termometern på tidigt på fm nu är den nog nere på runt -12 och jag skjutsade Ronja ut till en kompis som bor på landet och åh vad  glad jag är åt bastuvärmen i bilen, underbart när jag sitter själv (på hemväg igen) i bilen och får uppleva den sköna värmen (är ungarna med så skriker de om att det är så varmt att det inte går att andas ;o) )och idag en helt underbar syn för mina ögon, stannade och tog lite foton, visar ett längre ner. Jag har också scrappat en LO och ett kort till en tävling hos stellas.nu, man skulle använda en skiss och både göra ett kort och en Lo utifrån den och till kortet valde jag att spegelvända skissen.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback